Entradas

Mostrando entradas de marzo 22, 2020

VENRES 27 DE MARZO

Bo día!! En primeiro lugar pedimos desculpas polos pequenos problemas técnicos que están xurdindo. Confiamos en que pouco a pouco todo se vaia resolvendo do mellor xeito. Aproveitamos tamén para comentar que todas as tarefas que se están colgando neste blogue son actividades traballadas con anterioridade na aula e que o alumnado debería ser quen de facelas. De todos xeitos, se algún neno/a non é capaz de realizar algún exercicio en concreto que o deixe ser facer e que faga o resto. Cando volvamos ao colexio afrontaranse estas dificultades de xeito individual. Esperamos que esteades tod@s ben! Un saúdo! Ana e Raquel RECORDADE LER TODOS OS DÍAS POLO MENOS 20 MINUTOS ACTIVIDADE DE LINGUA ACTIVIDADE DE MATEMÁTICAS:   Se algún alumno/a xa fixo na aula a ficha 14 deste bloque laranxa , pode optar por non facela ou repetila a modo de repaso. Se decide non facela realizará soamente entón a ficha de cálculo mental.  

XOVES 26 marzo

Imagen
ACTIVIDADES MATEMÁTICAS  ACTIVIDADE EXPRESIÓN ESCRITA EN LINGUA GALEGA: Describe esta paisaxe  como aprendimos na aula.

MÉRCORES 25 DE MARZO

                                RECORDADE LER TODOS OS DÍAS POLO MENOS 20 MINUTOS   ACTIVIDADE DE MATEMÁTICAS   ACTIVIDADE DE LINGUA:   PROXECTO

VÍDEOS SUMA

Imagen
Iremos colgando vídeos que os pueden ayudar a entender la manera de trabajar la suma.

VÍDEOS EXPLICACIÓN DE LA RESTA

Imagen
 Buenos días Para restar,  nos apoyamos en la recta o tabla numérica. Partimos del número que van a restar (sustraendo=28) y calculamos cuánto falta para llegar a la decena superior (en este ejemplo contaríamos desde 28 hasta 30) 76-28=2+ A continuación contamos desde 30 (decena más próxima) hasta 70 porque es la decena del 76 (minuendo) 76-28=2+40 Después sumamos las unnidades que nos quedan hasta tener 76 76-28=2+40+6 Finalmente sumamos 2+40+6 76-28=48 De ahí que hablemos de resta por complementación. Se trata de "contar" desde el número menor al mayor. Os servirá  de mucha utilidad por ejemplo una cinta métrica que seguro teneis en casa para que visualicen la secuencia numérica en el caso de que les pueda costar un poquito. Iremos colgando vídeos explicativos. Un saludo .Las tutoras En el siguiente vídeo los colores de las regletas no coinciden con las regletas que utilizamos en el cole, pero para entender el proceso nos vale igual.