LUNS 27 de abril
Estimadas familias:
A partir de mañá, martes 28 de abril, o alumnado de 2º comezará a traballar na área de inglés mediante unha nova plataforma chamada Snappet. Máis adiante tamén traballaremos así noutras áreas.
Podedes acceder ao snappet dende a páxina principal deste blogue (igual que facedes para entrar nas outras especialidades) ou dende o blogue de inglés.
Cada neno/a terá o seu propio usuario e contrasinal, que hoxe vos enviaremos por Abalar.
Snappet é un método dixital con contidos curriculares.A súa plataforma contén explicacións e prácticas de exercicios. Ademais permite o seguimento do/a alumno/a en tempo real por parte dos/as profesores/as e así nós poderemos facer unha análise individualizada do que vai realizando cada neno/a..
Guía para as familias
ACTIVIDADES TITORÍA:
Antes de comezar coas actividades, queremos desvelar quenes son as persoas que narran o conto do audiolibro do xoves 23 de abril. Seguro que moitos de vós xa o sabedes, pero para aqueles/as que non identificaron as voces, dicir que o fixemos os mestres Fernando, Marta, Raquel e Ana.😃
Para hoxe vos propoñemos facer unha experiencia. Aquí tedes un vídeo explicativo para que saibades como tedes que facelo.
Despois de ver o vídeo e facer a experiencia, copia e completa as seguintes cuestións:
1. Que materiais necesitas para facer a experiencia?
2. Escribe os pasos a seguir para realizar a experiencia.
3. Que observaches con esta experiencia?
4. Por que cres que acontece iso?
VALORESACTIVIDADES TITORÍA:
Antes de comezar coas actividades, queremos desvelar quenes son as persoas que narran o conto do audiolibro do xoves 23 de abril. Seguro que moitos de vós xa o sabedes, pero para aqueles/as que non identificaron as voces, dicir que o fixemos os mestres Fernando, Marta, Raquel e Ana.😃
Para hoxe vos propoñemos facer unha experiencia. Aquí tedes un vídeo explicativo para que saibades como tedes que facelo.
Despois de ver o vídeo e facer a experiencia, copia e completa as seguintes cuestións:
1. Que materiais necesitas para facer a experiencia?
2. Escribe os pasos a seguir para realizar a experiencia.
3. Que observaches con esta experiencia?
4. Por que cres que acontece iso?
Observa este vídeo con atención.
Escribe verdadero (V) o falso (F) según corresponda en cada caso:
- Un niño , acompañado de un adulto, puede salir a las nueve y media de la noche a dar un paseo.
- Una niña acompañando a su padre puede entrar en el supermercado.
- Los niños pueden ir en patinete durante su paseo.
- Los niños pueden acercarse a otros niños y abrazarlos.
- Es obligatorio el uso de mascarillas para los niños.
- Los niños y las niñas menores de quince años ya pueden salir.
- Con un adulto pueden salir hasta dos menores.
- No se puede ir a los columpios de un parque infantil.
- Se pueden compartir los juguetes.
RELIXIÓN
Hola en el elance de relixion no hay nada,es asy?
ResponderEliminarLa profe de religión envió una laberinto en ese enlace. Voy a intentar colgar el material de otra forma, a ver si así lo puedes abrir.Un saludo
Eliminar